Sorry, there was an error
Sorry, there was an error
Country Music Forums @ CountryMusicPerformers.com

تور لحظه آخری بلگراد - Off Topic ...

Please login or register free to be able to post.

View forum:

تور لحظه آخری بلگراد

Started by sahar, 2018/09/25 04:09AM
Latest post: 2018/09/25 04:09AM, Views: 51, Posts: 1
تور لحظه آخری بلگراد
#1   2018/09/25 04:09AM
sahar
معرفی شهر بلگراد
شهر بلگراد در تقاطع دو رود دانوب و ساوا قرار دارد و از نظر تاریخ سهم بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده است. بخش تاریخی در این شهر قرار دارد که به کالمگدان مشهور است. شهر بلگراد در فصل های تابستان و همینطور بهار بهترین گزینه برای شرکت در تور بلگراد محسوب می شود. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیای غنی که دارد مورد توجه امپراطوری های مختلفی قرار گرفته است. این شهر در جنگ جهانی دوم مورد حمله قرار گرفت و بخش های مختلفی از آن آسیب دیده است. اگر به شهر بلگراد دقت کنید ترکیبی از آثار تاریخی و معماری های مدرن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. خیابان های تاریخی شهر بلگراد بسیار زیبا و محبوب است و قلعه های بسیار زیبا و جذابی در نقاط مختلف این شهر دیده می شود. تفریحات ساحلی تنها بخش کوچکی از شگفتی های این شهر محسوب می شود.

معرفی شهر بلگراد در تور بلگراد

فرهنگ و زبان شهر بلگراد
مردمان شهر بلگراد بسیار خونگرم و مهربان هستند این شهر از لحاظ فرهنگ سومین رتبه در جهان را دارد. مهمان نوازی و خوش رویی از ویژگی های بسیار مهم شهر بلگراد محسوب می شود. اگر دقت کنید میزان غم و غصه و انرژی منفی در این منطقه زیبا بسیار محدود دیده می شود و هر ساله فستیوال های زیادی در این شهر برگزار می شود. زبان رسمی مردمان در این شهر اغلب صربی است البته به طور کلی افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند مشکلی از لحاظ ارتباط گیری با مردمان بلگراد ندارند و می توانند به سادگی در این شهر زندگی کنند.

تاریخ شهر بلگراد بسیار غنی است و آثار باستانی بسیار گسترده ای در این منطقه دیده می شود که بسیار شگفت انگیز است. در کتاب های تاریخی قطعا در خصوص آثار باستانی و موزه های قدیمی بلگراد صحبت شده است. واحد پول شهر بلگراد دینار صربستان است و همچون سایر شهرهای کشور صربستان حدود 2 ساعت از تهران عقب تر است. یکی از سنت های بسار دوست داشتنی در شهر بلگراد طبخ نان های محلی بسیار خوش طعم و برپا کردن جشن های چند ساله است.

آب و هوای شهر بلگراد
به طور کلی بلگراد شهر سردی نیست! در واقع آب و هوای این شهر گرم و معتدل است از طرفی میزان بارش در این شهر زیاد است و حتی در روز های بسیار خشک سال نیز باران های شدید دیده می شود اما دمای هوا از حد مشخصی کمتر نمی شود و عموما بلگراد معتدل است. در ماه اکتبر میزان بارش بسیار کمتر از سال ماه ها است و ماه ژوئن عموما بیشتر میزان بارندگی را به خود اختصاص می دهد.

شهر بلگراد در فصل تابستان بسیار گرم است و در فصل پاییز آب و هوای عجیبی دارد به طوری که صبح و ظهر هوا گرم و بعد از ظهر و عصر دارای آب و هوای سرد است. در فصل زمستان میزان سرما هرگز به زیر صفر نمی رسد و عمر سرما در این شهر بسیار کوتاه است.

بهترین زمان سفر به شهر بلگراد
با توجه به توضیحاتی که در خصوص آب و هوای شهر بلگراد داده شد مشخص شد که این شهر یک مقصد چهار فصل محسوب می شود اما به طور کلی بهترین زمان شرکت در تور بلگراد فصل تابستان است، این موضوع از نظر دما مورد بررسی قرار داده شده است. به طور کلی هیچ فصلی از سال برای سفر به این شهر زیبا مشکلی ندارید و هرگز سرمای زیادی انتظار شما را نمی کشد.

بهترین زمان سفر به شهر بلگراد بر اساس رویدادها
با توجه به این که در ماه می خیابان ها و میدان های شهر بلگراد پر از گردشگر است و طبیعتی بکر پیش روی شما قرار می گیرد بنابراین بیشترین رویدادهای فرهنگی و فستیوال های شگفت انگیز در فصل بهار برگزار می شود . اگر علاقمند به بازدید از جشن های زیبا بلگراد هستید باید فصل بهار را برای تور بلگراد انتخاب کنید. در موزه های مشهور بلگراد مراسم های هنر و موسیقی برگزار می شود که در جهان شهرت خاصی دارد و بارها مورد تایید بسیاری از هنرمندان قرار گرفته است.

بهترین زمان سفر به شهر بلگراد بر اساس رویدادها

اطلاعات پرواز و فرودگاه شهر بلگراد
شهر بلگراد دارای یک فرودگاه است که به نیکولا تسلا مشهور است. این فرودگاه به صورت دوره ای پروازهایی به ایران دارد و عموما شرایط و امکانات این شرکت هوایی بسیار عالی و مدرن است. تمامی پرواز ها از ایران به بلگراد و برعکس به صورت اینترنتی اطلاع رسانی می شود

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر بلگراد
موزه تسلا
موزه تسلا یکی از موزه های مشهور در شهر بلگراد است، تسلا مخترعی بسیار مشهور است که در خانواده ای صربستانی متولد شد و به دلیل انتقال اموال او به بلگراد و محافظت از اموال او در موزه ای خاص نام وی بر روی موزه قرار گرفت. بسیاری از گردشگران تور بلگراد بازدید از موزه تسلا را از ضروریات سفر به شهر بلگراد می دانند. این موزه یک بنای بسیار قدیمی است که به صورتی ساختمانی با ورودی در حال حاضر برای گردشگران فراهم شده است، برای ورود به موزه دو راه پله وجود دارد که به شکل خاصی طراحی شده است. دست نوشته و طرح های بسیار مهم تسلا در موزه نگهداری می شود. بیش از 160 هزار سند و همینطور هزاران اشیای قیمتی در این موزه زیبا در معرض نمایش قرار دارد.

از دیگر موزه های شهر بلگراد موزه مردم شناسی بالکان است. این موزه در فاصله نزدیکی از موزه تسلا قرار دارد و در آن آثار تاریخی متعددی قرار گرفته است. شرایط زندگی مردمان کشور صربستان در زمان های مختلف به صورت نمادین در این موزه قرار دارد.

موزه ملی صربستان
موزه ملی صربستان یکی دیگر از موزه های مشهور محسوب می شود که در منطقه مرکزی بلگراد قرار دارد. این موزه بیش از 400 هزار شی از کشورهای دیگر را به نمایش عموم قرار داده است.

رود دانوب
یکی از مناطق بسیار مشهور در شهر بلگراد رود دانوب است که هر ساله تورهای متعددی برای گشت و گذار به این رود می آیند و شرایط جغرافیایی آن مورد توجه تیم های گردشگری مختلفی است. در این منطقه می توانید به دور از شلوغی های شهر به صرف غذا مشغول شوید و همینطور در هتل های شناور در آب اقامت کنید. منطقه دانوب برای یک گشت و گذار چند ساعته بی نظیر است.

گردشگاه ساحلی آدا سیگانلیجا
در شهر بلگراد گردشگاه ساحلی به نام آدا سیگانلیجا قرار دارد که به صورت مصنوعی شبیه سازی شده است و مانند شبه جزیره ای زیبا است. عموما بازدید از این منطقه زیبا در ماه های گرم سال بیشتر دیده می شود و تفریحات و ورزش های آبی آن در بین گردشگران تور بلگراد بسیار مشهور است. ورزش های اسکی و بسکتبال از گزینه های بسیار مشهور این منطقه محسوب می شود و افرادی که طرفدار هیجان هستند می توانند از وسایل بازی جامپینگ در این منطقه لذت ببرند. بازدید از این منطقه در تاریکی شب بسیار شگفت انگیز است دور تا دور شبه جزیره فواره های نورانی نصب شده است. خوشبختانه وجود کافه ها رستوران های سنتی سبب شده است که بتوانید یک روز کامل را در این منطقه زیبا اقامت کنید.

مشهورترین جاذبه های گردشگری شهر بلگراد

منطقه ساوامالا بلگراد
منطقه ساوامالا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر بلگراد محسوب می شود و که در قرن نوزدهم دست خوش تغییرات بسیار زیادی شد. این منطقه به رود ساو نزدیک است و مراکز تجاری و همینطور اقتصادی متعددی در ساوامالا قرار دارد. بناهای تاریخی زیادی نیز در این منطقه دیده می شود که به دوران امپراطوری باز می گردد. در سال های اخیز این منطقه به قطب تجاری قدرتمندی تبدیل شده است و امکانات زیادی نیز به آن افزوده شده است.

پارک قدیمی کالمگدان
اگر می خواهید در تور بلگراد بازدید از بلگراد را کامل کنید پارک قدیمی کالمگدان را از دست ندهید، این منطقه یک پارک معمولی نیست. در فضایی بسیار سرسبز درختانی بی نظیر کاشته شده است که هر یک با هدف خاصی حرس شده اند و شکل منحصربفردی را به خود اختصاص داده اند. مجسمه هایی که در این پارک قرار دارد به نوعی نماد قدردانی از فرانسه در خصوص جنگ های گذشته است. این پارک برای استراحت بی نظیر است و فرزندان شما نیز می توانند از وسایل تفریحی این پارک لذت ببرند. در بخش مرکزی پارک مجسمه ای قرار دارد که به جنگ جهانی دوم مربوط است.

برج گاردو بلگراد
شهر قدیمی زمون در حومه امپراتوری اتریش بوده است، پس از یک سری وقایع هم اکنون به صربستان پیوسته است. در این شهر برج مشهور گاردو قرار دارد که دارای معماری بسیار زیبا رومانسک است. در این شهر قدیمی سمبل هایی از قرون وسطا دیده می شود. پیاده روی در این منطقه در لحظه غروب آفتاب بسیار لذت بخش است. در ضلع شمالی شهر اسکله زمون قرار دارد که کلوب های شناور و رستوران های بسیار شیکی در آن ساخته شده است و لحظات بسیار رومانتیکی برای شما فراهم خواهد ساخت.

اگر موافق استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اتوبوس های شهری هستید می توانید ساعاتی را به بازدید از شهر تراموا اختصاص دهید. برای بازدید از این منطقه شگفت انگیز نیاز به هزینه زیادی ندارید. عموما این منطقه در روز جمعه بسیار شلوغ است.

کلیسای ارتدکس
یکی از زیباترین بناهای صربستان کلیسای ارتدکس است که در منطقه بالکان قرار دارد. این منطقه آنقدر زیباست که گردشگران را به فکر فرو می برد. قطعا تور بلگراد بازدید از بلگراد بدون این منطقه کامل نمی شود. تاریخ این کلیسا بسیار مشهور است.

برج های کالمگدان
برج های کالمگدان از زیباترین آثار تاریخی تور اروپا محسوب می شود، در این منطقه باستانی قلعه های بسیار زیبایی دیده می شود که به وسیله پل های سنگی به هم وصل شده اند. این برج ها دارای معماری بسیار عجیبی هستند.

قلعه های استوانه
قلعه های استوانه شکل این منطقه با پنجره های کوچک مربع شکل با نورپردازی های زیبا در شب همچون الماس می درخشند.

تالار بتون هالا
بتون هالا یک تالار بسیار زیبا و بزرگ است که در کنار رود مشهور دامون قرار دارد و از دسته مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر بلگراد محسوب می شود. در این منطقه بهترین رستوران های شهر بلگراد قرار دارد. بهتر است یک شب را برای صرف غذا در این رستوران برنامه ریزی کنید. این منطقه بسیار محبوب است و بهترین هنرمندان در تاریخ های مشخص در این منطقه برنامه های متعددی برگزار می کنند.

میدان جمهوری بلگراد
اگر می خواهید در تور بلگراد بازدید از مناطق بلگراد را تکمیل کنید سری به میدان مرکز شهر بزنید. میدان جمهوری یکی از مهم ترین بناهایی است که دور تا دور آن ساختمانی های مهم و موزه های تاریخی قرار گرفته است. در این میدان نمایش های محلی بسیار زیبایی برگزار می شود که دیدن آنها خالی از لطف نیست. مجتمع ملی یکی دیگر از مکان های دیدنی شهر بلگراد است که تاریخ صربستان در این مکان نوشته شده است. ساختمان مجتمع ملی از لحاظ معماری بسیار زیبا و مشهور است. در این مکان مهم ترین تصمیمات گرفته می شود. بازدید از این ساختمان زیبا قطعا برای همه سلیقه ها خاطره انگیز خواهد بود. در سفر به بلگراد بازدید از این ساختمان را به ساعات اولیه شب موکول کنید.

بهترین جاذبه های گردشگری شهر بلگراد

باغ وحش های شهر بلگراد
باغ وحش لتل واقع در مرکز شهر بلگراد است که مجموعه ای بی نظیر و ترسناک در تور بلگراد به شمار می رود. این باغ وحش در سال 1936 آغاز به کار کرد، و شهروندان زیادی از این مکان زیبا دیدن کردند. باغ وحش لتل مساحت زیادی ندارد اما حیوانات درنده ای در این باغ وحش زندگی می کنند که بازدید از آنها کمی ترسناک است و بهتر است افراد مسن و یا کودکان از این مکان دیدن نکنند.

مراکز خرید شهر بلگراد
به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدا از بازارچه های سنتی شهر بلگراد دیدن کنید. قدم زدن در این بازارچه های محلی سبب می شود تا با فرهنگ مردمان بلگراد بیشتر آشنا شوید. در بازارچه های محلی انواع غذاهای محلی، و لباس های بسیار زیبا سنتی برای فروش وجود دارد. یکی از بازار مشهور “بلگراد نو” نام دارد.

یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر بلگراد یوس نام دارد. این مرکز خرید یکی از مدرن ترین مراکز تجاری و تفریحی به شمار می آید که در تور بلگراد حتما از آن بازدید کنید. در این مرکز می توانید بهترین لباس های برند را خریداری کنید. مرکز خرید دلتا سیتی با مرکز خرید یوس تفاوت بسیار بزرگی دارد. در این مرکز خبری از برندهای مشهور نیست و خرید در این مرکز بسیار مناسب و ارزان است.

بهترین رستوران های شهر بلگراد
قطعا در هر سفری چشیدن طعم غذاهای محلی بسیار لذت بخش خواهد بود. به طور کلی در شهر بلگراد آشپزی به صورت ترکیبی انجام می شود. یعنی انواع گوشت های کباب شده و سبزیجات به شکل خاصی طبخ می شوند.

رستوران فینا
رستوران فینا یکی از گزینه های بسیار مناسب برای همه سلیقه ها محسوب می شود. در این رستوران علاوه بر غذاهای گوشتی یک سری غذاهای محلی نیز طبخ می شود.

دسرهای رستوران فینا بی نظیر است. مواد اولیه مورد استفاده برای این رستوران اغلب از مواد ارگانیک و بسیار خوش طعم است.

رستوران زاویساج
رستوران زاویساج یک محیط بسیار سنتی است که پیش خدمت هایی با لباس محلی آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند. غذا خوردن در محیط های سنتی و بومی بسیار لذت بخش است.

رستوران لاردر
افرادی که علاقمند به صرف غذا در محیطی مدرن هستند بهتر است به سراغ رستوران لاردر بروند. این رستوران با تکنیک های خلاقانه خود بهترین غذاها را برای شما فراهم می سازد. بستنی های محلی با میوه های تازه از گزینه های بسیار خوش طعم در این رستوران است.

بهترین رستوران های شهر بلگراد

هتل های شهر بلگراد در تور بلگراد
هتل بلگارد سیتی یک هتل چهار ستاره و بسیار لوکس در شهر بلگراد محسوب می شود. این هتل 90 اتاق دارد و اتاق های آن بسیار مجهز هستند. البته این هتل در دو ساختمان مجزا تشکیل شده است که افرادی که به دنبال سفر ارزان هستند می توانند از نوع میان رده آن استفاده کنند. هتل زیرا بلگارد یکی دیگر از هتل های لوکس و 4 ستاره است که بیش از 200 اتاق در سه درجه بندی دارد. امکانات این هتل نسبت به بلگارد سیتی بیشتر است.


منبع :


Please login or register free to be able to post.

« Go back to topic list

  • Links allowed: yes
  • Allow HTML: no
  • Allow BB code yes
  • Allow youTube.com: yes
  • Allow code: yes
  • Links visible: no
  • Quick reply: yes
  • Post preview: yes