Sorry, there was an error
Sorry, there was an error
Country Music Forums @ CountryMusicPerformers.com

nike air max 90 dame - Off Topic Forum. - Country...

Please login or register free to be able to post.

View forum:

nike air max 90 dame

Started by Fredzhou, 2015/08/15 03:33AM
Latest post: 2015/08/15 03:33AM, Views: 198, Posts: 1
nike air max 90 dame
#1   2015/08/15 03:33AM
Fredzhou
 Jeg er i stand til komfortabelt at sige, at måske være en af ​​de mest komfortable overdel Nike Air Max 90 Tilbud, som jeg har slidt, og krævede ingen break-in periode. Jeg nød virkelig at løbe fra Adidas Sequence 5. De hjalp kontrol og regulere min overpronation, men forblev let. De har fået stor slagstyrke og overordnede hjulpet stabilitet. Udendørs mesh på den øverste enhed skabt en åndbar sko og også en bedre forfod pasform. Jeg vil ikke anbefale sko til langdistanceløbere, da jeg bemærkede polstring til at bære ned nemt efter at sætte 40 + miles på skoen. Krop i Adios 2 skal rumme en mangfoldighed af mund typer ved hjælp af en temmelig medium pasform under hele hælen og midt foden, før at sprede i markedet til en imødekommende tå boksen.

 Jeg har en mellemlang D bredde fod jeg kæmper bære nogen sko, der har en smal forfod. nike air max thea pink øverste er meget let og formbart, men konstruktionen er temmelig ballistisk for en racing flad med denne vægt. Hele den øverste med suset er lavet Adidas Zero mesh. Tynd, minimal, fleksibel og åndbar er kun et par adjektiver, som jeg kan visualisere at gå i detaljer pasform og føler i denne øvre. Skjult omhyggeligt i mesh lag ligger den indre SPRINTWEB. Nettet eliminerer overlejringer og leverer god stærk støtte, der holdt min mund sikkert mod rammen på skoen.

GREHGRT Nike Air Max Thea Sort Tungen med skoen er lavet af de samme tynde letvægtsmaterialer holde det meget minimal og hjælpe det i at bo sted. Bruges til at har en lille besvær med top på tungen folde ind på den laterale side i bunden lige over mine tarsals. Dette forårsagede oplysningerne til botch noget forårsager nogle mindre ubehag. Jeg afhjulpet det ved at nå at følge sko var på og trykke den ned med en finger så snøring skoen op. Adidas brugt sin Adiprene EVA skum polstring, og det er fast endnu lydhør, under hele hele hele Boston 3.

Jeg værdsætter især hævede polstring under hele forfoden plus den fulde længde nike air max 90 dame Adiprene virkelig giver Boston 3 en dejlig tur. Mellemfod og forfod strejkende vil især elsker den faste tur giver følelse af proprioception og føler for gaden. Toppen af ​​består af en syet-on microsuede ligesom Glide 3. Mønstret mod 4 er anderledes ligesom en strammere lukket honeycomb mesh end før. Dette nye mønster kan gøre det muligt for større fleksibilitet, åndbarhed, og fedt tab. Denne maske dækker størstedelen af ​​mellemfoden område fra på samme måde som de 3. De overlays er fortsat meget enkle og basale leverer styrke, forstærkning, og støtte til udsigterne områder, der har brug for det. Reflekterende højdepunkter er også sat ind i hæl og tå, der kan faktisk ikke have været til stede i det 3.
Yderligere information:www.priserdk.com


Please login or register free to be able to post.

« Go back to topic list

  • Links allowed: yes
  • Allow HTML: no
  • Allow BB code yes
  • Allow youTube.com: yes
  • Allow code: yes
  • Links visible: no
  • Quick reply: yes
  • Post preview: yes